zaterdag 13 november 2010

Terug naar de boeken...

12 en 13 november
In feite komt alles tot een einde. En alles heeft ook een begin. 4 Maanden geleden ben ik aan mijn Erasmus begonnen en binnen twee weken zeg ik Chennai vaarwel om dan stiekem toch nog eens terug te keren in december, al was het maar voor één dag. Nog twee weken... op mijn lijstje van dingen die ik hier zeker nog wil doen staan ondermeer de Royal Enfield fabriek bezoeken en een dag lang een dakloze volgen om te weten hoe het leven in een dag van een dakloze in Chennai is. Maar voorlopig kan ik niet anders dan kei hard leren...
Gisteren werd het leren onderbroken omdat de Erasmusstudenten waren uitgenodigd door een bedrijf dat ons wou binnen rijven. We werden ernaartoe gebracht met een bus en het bezoek was netjes afgewerkt met een lunch en een videoconferentie, die ons life in verbinding bracht met enkele hoge pieten in Europa.
Voor de rest heb ik niets meegemaakt en zelfs aan niets gedacht, behalve dan dat ik dringend een facebook-fanpagina moet oprichten voor de berepoot (blijkbaar bestaat die nog niet!), de lekkernij van het frietuur waarvan ik er in december minstens 27 ga eten...
...Terug naar de boeken...

3 opmerkingen: