maandag 8 november 2010

983 woorden

7 november
Geleerd en artikel afgewerkt. Omdat postduiven niet altijd een oplossing kunnen bieden en omdat... de elektriciteit een paar uur was uitgevallen, waardoor het internet ook niet meer werkte en er bovendien door Diwali niemand op de campus was die het probleem kon oplossen nadat de elektriciteit terug stroomde... Kon ik bijna mijn artikel niet doorsturen.
Gelukkig mocht ik het internet van Ida en Anna-Maria lenen, zodat het artikel toch nog tot in België geraakt is... Chennai...

8 november
Ik genoot vandaag van stukken campus waar ik nog nooit geweest was (ze hebben hier blijkbaar een waterzuiveringsstation), en waar ook maar weinig volk komt, waardoor reeën er in alle rust kunnen grazen en ik in totaal exact 983 woorden in een bepaalde volgorde heb gememoriseerd. De reeën, ik weet ook niet hoe, inspireerde me om het eerste deel van het reisverslag online te gooien en de foto's onder "mijn foto's" te geotaggen... veel leesplezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten