dinsdag 13 juli 2010

Vertrek en aankomst

7u00, net ingecheckt, nog een laatste keer poseren voor een ijverige vader-fotograaf (die gaat straks nog een fles champagne ontkurken, een half jaar rust) en dan... alleen... en voor het eerst in de minderheid, blank en rode-stip-op-voorhoofd-loos, speciaal gevoel...

24u00 mijn vliegtuig is net geland. Eerste contact met India: temperatuur valt best mee, meneer Murugan (van het onthaalcomité) komt me ophalen, we gaan samen met de taxi naar het guest-hostel van Anna University. Rijstijl: Het is ondertusen al 1u30 maar er is toch nog veel volk op de baan. Er staan wel degelijk lijnen op de weg die de baanvakken van elkaar scheiden maar volgens mij staan die er eerder per ongeluk. De taxichauffeur heeft de gewoonte om op twee rijbanen tegelijk te rijden en moet af en toe uitwijken voor een auto die midden op de baan geparkeerd staat. Hihi ik voel mij hier al meteen thuis...
Guest Hostel: dubbel bed, tv, douche en wc, alles dik in orde. gelokaliseerd in de MainCampus.

1 opmerking:

  1. Van penne a la carbonara aan kip madras,

    leuke blog, leuke berichten. Nu weten we iets over de eerste dagen van Frederik in Madras. Vanuit een eerder geordend, zwoel-warm bijna strandstadje naar een chaotische waarschijnlijk even warme metropool aan de andere kant van de wereld helpt internet om wat boodschappen door te sturen. Over daar valt er meteen van alles te lezen, maar van hier valt er vrij weinig te vertellen. M gaat de goede richting uit, geeft me hoop op een betere nabije toekomst, hoewel ze nog weleens ongerust is over haar kipje in Madras, maar da's normaal. Ik ben allang blij dat ik je blog ontdekt heb. Nu nog de reactie verstuurd krijgen en dan kunnen we verder. Voor meer privé boodschappen is er de e-mail (myrrhine@telenet.be en in cc language.link@telenet.be)en verder zullen we blijven lezen en reageren. Mocht je voor de Spaanse villa kiezen en je hebt wat extra Spaanse info nodig, stuur je vragen maar door! En pik maar zoveel mogelijk Indische wijsheden mee, het zijn zekere stappen naar een verlichte geest!

    Ciao en tot lezens!

    Phi & M

    BeantwoordenVerwijderen