woensdag 14 juli 2010

14 juli: chillen

Vandaag gechilled, uitgeslapen, de foto’s van Els haar trouw bewerkt en online gegooid, naar de winkel, gekookt en ‘s avonds veel gepraat met mijn huisgenootjes. Fijn, het is geleden van voor de examens dat ik nog eens uitgeslapen en genietst heb. Wel mijn lessen gemist, niet goed, maar dat kwam omdat ik weer pas zeer laat in slaap was gevallen en slechts enkele uren had geslapen toen mijn wekker afging. Het zal de eerste en laatste keer zijn. Ik denk dat ik mij een brommer ga aanschaffen, want telkens de bus of te voet moeten gaan neemt te veel tijd in beslag.

2 opmerkingen:

  1. Lap, dat begint al goed: tweede dag les en je hebt ze al gemist :p

    Slaap lekker ('t zal voor jou nu wel stilaan bedjestijd zijn) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stilletjesaan wel ja, het is hier 4u30 later.

    BeantwoordenVerwijderen