zondag 18 juli 2010


Vandaag niets gedaan, behalve wat opzoek werk voor een eventuele 4 daagse trip volgend weekend. Gisteren daarentegen was een drukke dag. In de voormiddag had ik met Soekrit (Soeki voor de vrienden) afgesproken. Hij vindt het leuk om ons overal naartoe te nemen. Dus toen ik een paar dagen geleden tegen hem zei dat ik een kapper zocht stelde hij meteen voor om samen te gaan. Dus wij met twee naar de kapper, een kapsalon voor rijke Indiers, want Soeki behoort tot de upperclass. Ik vroeg een typisch Indisch kapsel en kreeg dat ook, daar zijn helaas geen foto’s van.
Daarna zijn we een pintje gaan drinken in een bar. Dat is hier vrij uitzonderlijk, bier vind je hier trouwens alleen in de bars van luxehotels. Soeki is echt trots op India, hij vertelde dat dat ook één van de redenen is waarom hij zoveel voor ons wil doen. Hij wil dat, als we teruggaan naar ons thuisland gaan, we goed praten over India...
Volgende week gaan we naar een nachclub, Indian style...Ik kijk er al naar uit...
s’avonds Organiseerden Casha en Marius, een pools koppel Erasmusstudenten, een feestje in hun appartement. We waren met zo’n 20 tal Erasmussers, de helft Spanjaarden, een paar polen, een Fransman die hier al 4 maanden verblijft en typische Indische trekjes vertoont, een Duitser en een paar Italianen. Om 3u ‘s nachts zijn we dan naar het strand gewandeld, het was de eerste keer dat ik hier de zee zag en voelde. De stroming was sterk, de golven luid en het water warm...
Het was 5uur toen we besloten terug te gaan naar ons appartement. Op dat uur rijden er nog amper otto's rond en het lag dus niet voor de hand om terug te geraken, na lang wachten aan een benzine station zijn we dan toch opgepikt met iemand. Met 8 in een auto die net groot genoeg is voor 4 personen.. Indian Style...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten